Whataspp Whataspp Live Chat

Termeni si conditii de utilizare


Societatea: SC TRUST SERVICES CONSULTANTS NETWORK SRL, cu sediul social in  Bucuresti, Str. George Enescu nr. 19,Sector 1, avand punctul de lucru in Bucuresti, Str. Dr. Iacob Felix, nr. 53, sector 1, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/12394/2013, CIF RO 32327168, email contact@zega.ro

 1. Definitii

ZEGA  - Societatea Comerciala Trust Services Consultants Network S.R.L., organizata in baza legii romane.
SITE - Domeniul zega.ro si subdomeniile acestuia
CONTINUT are urmatoarea definitie:
• toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
• continutul oricarui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR sai de catre Zega Store prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
• orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat al Zega Store UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
• informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de Zega Store intr-o anumita perioada;
• informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Zega are incheiate contracte de parteneriat, intro anumita perioada;
• date referitoare la Zega, sau alte date privilegiate ale acesteia.
SERVICIU - serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITEULUI, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta (i.e. telefonic).
MEMBRU - Persoana fizica sau juridica de drept public sau privat care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare intre Zega si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.
CONT - ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur MEMBRU accesul la zone restrictionate ale SITEULUI prin care se face accesul la SERVICIU.
CLIENT - Persoana fizica sau juridica de drept public sau privat care are sau obtine acces la CONTINUT si SERVICIU, ulterior crearii CONTULUI de MEMBRU.
DOCUMENT - prezentele Termeni si Conditii
CONTRACT la distanta - conform definitiei cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.a.: contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta;
NEWSLETTER / ALERTA - mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre Zega Store intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea Zega Store cu referire la informatiile continute de acesta.
TRANZACTIE - incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui produs / serviciu de catre Zega catre Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Zega ( librapay.ro ) , indiferent de modalitatea de livrare.
2. General
2.1. Documentul stabileste termenii si conditiile de utilizare ai siteului/continutului/serviciului de catre Membru sau Client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre Zega si acesta.
2.2. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, continutului/serviciului, implica aderarea membrului sau clientului la prezentele termeni si conditii in afara de cazul in care continutul respectiv nu are conditii de folosire distinct formulate.
2.3. Accesul la serviciu se face exclusiv prin accesarea siteului public disponibil www.zega.ro.
2.4. Prin folosirea siteului/continutului/serviciului, Membrul sau Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. Deasemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse siteului, continutului, serviciului, Zega sau oricarui tert cu care Zega are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
2.5. In cazul in care Utilizatorul sau Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru document:
• 2.5.1. Acesta renunta la: accesul la serviciu, alte servicii oferite de Zega prin intermediul site-ului, primirea newslettere-lor/alertelor si/sau comunicarilor din partea Zega de orice natura (electronic, telefonic, etc), fara nicio garantie ulterioara din partea Zega .
• 2.5.2. Zega va sterge toate datele care fac referire la acesta din baza sa de date, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
• 2.5.3. Poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.
2.6. Clientul / Membrul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord si/sau a accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.
2.7. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 2.5, acesta poate sa contacteze Zega , sau sa foloseasca legaturile din continutul primit de la Zega destinate acestui scop.
2.8. Clientul nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea documentului pe perioada derularii unui Contract sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de Zega .
2.9. In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de Zega si isi revoca acordul exprimat in favoarea documentului pe perioada derularii unei Comenzi, Zega va anula Comanda acestuia fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
2.10. Acest site este adresat doar Membrilor care au cel putin 18 ani, care s-au inregistrat corespunzator si care nu au fost suspendati sau inlaturati de catre Zega, indiferent de care ar fi motivul. Posibilitatea de a comanda online este disponibila doar persoanelor cu domiciliul in Romania. Devenind Membru denotati faptul ca aveti varsta legala.
2.11. Site-ul www.zega.ro isi desfasoara activitatea doar pe teritoriul Romaniei, urmand ca, in viitor sa se extinda si in UE. 
3. Continut
3.1.Tot continutul, incluzand dar nelimitandu-se la imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe site sunt proprietatea intelectuala a Zega Store sau al unor terti, caz in care continutul poate fi urmat de titlul de proprietate original si/sau de orice alta nota ceruta de proprietarul de drept al respectivului continut, pentru care Zega detine licenta de utilizare si/sau publicare.
Daca ai vreo nelamuire sau reclamatie in legatura cu drepturile de proprietate intelectuala, te rog sa o raportezi printr-un email la adresa office@zega.ro.
3.2. Utilizatorului sau Clientului nu ii este permisa copierea, transferul, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de Zega, includerea oricarui continut in afara site-ului Zega, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Zega asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul expres al Zega.
3.3. Orice continut la care Membrul sau Clientul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta documentului, in cazul in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Zega si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea Zega cu referire acel continut.
3.4. Membrul sau Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederi ale documentului.
3.5. In cazul in care Zega confera Membrului sau Clientului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Membrul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelori continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau al perioadei definite in acord, conform conditiilor definite in acord, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Zega pentru respectivul Membru, Client sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului acordului de utilizare.
3.6. Niciun continut transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Zega si/sau al angajatului Zega care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
3.7. Orice utilizare a continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista, este interzisa.
4. Contact
4.1. Zega publica pe site datele complete si corecte de identificare si contactare a sa de catre Client sau Membru.
4.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Membrul sau Clientul permite Zega sa il contacteze prin orice mijloc disponibil incluzand si mijloace electronice.
4.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea Zega de a contacta Membrul sau Clientul.
4.4. Accesarea site-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate Zega se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau orice alt mod de comunicare disponibil Membrului sau Clientului si Zega, considerandu-se astfel ca acesta consimte primirea notificarilor din partea Zega in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail sau prin anunturi pe site.
4.5. Zega isi rezerva dreptul de a nu raspunde tuturor solicitarilor de orice natura, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc).
5. Newslettere si alerte
5.1. In momentul care Membrul sau Clientul isi creaza un cont pe site, prin acceptarea termenilor si conditiilor este de acord implicit sa primeasca newslettere si/sau alerte din partea Zega .
5.2. Datele preluate de la Membru sau Membru in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor pot si vor fi folosite de catre Zega in limitelePoliticii de confidentialitate.
5.3. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor de catre Membru sau Client se poate face in orice moment:
• 5.3.1. Folosind legatura special destinata din cadrul oricaror newslettere si/sau alerte primite.
• 5.3.2. Prin modificarea acceptului sau de a primi newslettere si/sau alerte si folosind pagini din zonele restrictionate, prin folosirea contului.
• 5.3.3. Prin contactarea Zega , conform cu informatiile de contactare, si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
5.4. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru document.
5.5. Zega isi rezerva dreptul de a selectiona persoanele carora le va trimite newslettere si/sau alerte cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Membru sau Client care si-a exprimat anterior consimtamantul de a primi newslettere si/sau alerte, fara niciun angajament ulterior din partea Zega , sau a vreunei notificari prealabile a acestuia.
5.6. Zega nu va include in newslettere si/sau alerte transmise Membrului sau Clientului, nici un alt fel de material publicitar sub forma de continut care sa faca referire la vreun tert care nu este partener al Zega, la momentul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor.
6. Politica de confidentialitate
SC ZEGA STORE SRL ESTE INSCRISA IN REGISTRUL DE EVIDENTA A PRELUCRARILOR DE DATE CU CARACTER PERSONAL, AVAND NUMARUL DE INREGISTRARE 22537.
6.1 Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, SC TRUST SERVICES CONSULTANTS NETWORK SRL, prin intermediul siteului www.zega.ro are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană. 
Scopul colectării datelor este: 
- reclama, marketing si publicitate ( trimitere newslettere, alerte )
- statistica, 
- servicii de comunicatie electronice (rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda sau un contract, la serviciile sau produsele achizitionate de client, contactarea clientului cu scopul de a confirma si finaliza comanda )
  Atunci cand accesati site-ul si ne comunicati date sau informatii cu caracter personal prin intermediul formularelor disponibile pe site, datele si informatiile cu caracter personal comunicate vor putea fi folosite de catre SC TRUST SERVICES CONSULTANTS NETWORK SRL: (i) in vederea imbunatatirii de catre SC TRUST SERVICES CONSULTANTS NETWORK SRL a produselor si serviciilor oferite, precum si a administrarii relatiei cu clientii sai; (ii) in scopul furnizarii serviciilor SC TRUST SERVICES CONSULTANTS NETWORK SRL prezentate pe site, solutionarea cererilor si a reclamatiilor; (iii) prevenirea/depistarea/sanctionarea fraudelor; (iv) in scopuri de reclama, marketing si publicitate (inclusiv marketing direct) constand in efectuarea de comunicari comerciale prin e-mail, posta sau alte mijloace de comunicare directa; (v) pentru efectuarea de statistici; (v) in vederea intreprinderii de alte activitati de catre SC TRUST SERVICES CONSULTANTS NETWORK SRL, permise de lege, ce nu fac obiectul unei aprobari separate exprese din partea utilizatorului. 
Prin inscrierea pe www.zega.ro declarati ca sunteti de acord cu prevederile Termenilor si Conditiilor si sunteti de acord ca datele personale sa intre in baza de date a SC TRUST SERVICES CONSULTANTS NETWORK SRL, sa fie prelucrate si utilizate de acesta (personal ori prin imputernicit), pentru realizarea de rapoarte statistice cu privire la consumatori, activitati de marketing direct precum informarea persoanelor incluse in baza de date a SC TRUST SERVICES CONSULTANTS NETWORK SRL prin diverse mijloace de comunicare (posta, e-mail, SMS sau alte mijloace de comunicare permise prin lege) cu privire la alte actiuni desfasurate in viitor de catre SC TRUST SERVICES CONSULTANTS NETWORK SRL si partenerii sai, trimiterea catre participant de diverse materiale publicitare, informative si/sau obiecte promotionale si/sau mostre. SC TRUST SERVICES CONSULTANTS NETWORK SRL se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia imputernicitilor si a partenerilor sai contractuali.
Sunteţi obligat(ă) să furnizaţi următoarele date:
- adresa de email; 
- nume si prenume;
- telefon;
- adresa completa;
, acestea fiind necesare pentru gestionarea si expedierea comenzilor facute online sau telefonic. Refuzul dvs. determină incapacitatea societatii SC TRUST SERVICES CONSULTANTS NETWORK SRL de a onora comenzile plasate.
De asemenea, SC TRUST SERVICES CONSULTANTS NETWORK SRL  va rectifica, actualiza, bloca, sterge sau transforma in date anonime pe toate acelea a caror folosire nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001. 

SC TRUST SERVICES CONSULTANTS NETWORK SRL  se obliga sa respecte prevederile Legii nr. 677 /2001, privind protectia datelor personale stocate. Ca atare, SC TRUST SERVICES CONSULTANTS NETWORK SRL  se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor personale si sa le utilizeze conform legislatiei in vigoare.
Va sunt garantate drepturile prevazute de Legea 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter parsonal si libera circulatie a acestor date si in special cele cu privire la: 
dreptul de acces la date potrivit caruia orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la SC TRUST SERVICES CONSULTANTS NETWORK SRL, la cerere si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care ii privesc sunt sau nu sunt prelucrate de catre SC TRUST SERVICES CONSULTANTS NETWORK SRL.
dreptul de opozitie potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, ca datele care o vizeaza sa fac obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. 
dreptul de interventie asupra datelor potrivit caruia orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la SC TRUST SERVICES CONSULTANTS NETWORK SRL, la cerere si in mod gratuit: a) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, in special a datelor incomplete sau inexacte; b) dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii; c) realizarea notificarii catre terte persoane carora le-au fost dezvaluite datele, a oricarei operatiuni efectuate conform lit. a) sau b), daca o asemenea notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.
La cererea expresa a oricarei persoane SC TRUST SERVICES CONSULTANTS NETWORK SRL  va asigura exercitarea oricaruia dintre drepturile prevazute mai sus.
SC TRUST SERVICES CONSULTANTS NETWORK SRL  se obliga de asemenea sa respecte toate prevederile Legii nr. 677/2001, privind protectia datelor personale stocate atat pe durata desfasurarii Concursului  cat si ulterior incheierii acesteia pe o durata nelimitata de timp si, daca este cazul, sa notifice catre Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal orice cu privire la colectarile si prelucrarile de date cu caracter personal realizate in legatura cu  SC TRUST SERVICES CONSULTANTS NETWORK SRL. 
6.2. Zega poate sa colecteze involuntar si alte date (adresa IP, ora vizitei, locul de unde se face accesul, nume si versiune browser internet, sistem de operare, inclusiv alti parametri) furnizati de catre browserul internet prin intermediul caruia se face accesul la site si pot fi folosite de catre Zega pentru a imbunatati serviciile oferite Clientilor sau Utilizatorilor sai, sau cu scop statistic; exceptie face cazul in care sunt incalcate prevederi ale documentului, in eventualitatea cazului in care rezultatul actionilor Membrului/Clientului contravine intereselor sau produce pagube de orice natura de partea Zega si/sau al eventualilor terti cu care TRUST SERVICES CONSULTANTS NETWORK SRL are contracte de parteneriat in acel moment.
6.3. Folosindu-se de formularele disponibile pe site, Clientul sau Membrul are dreptul de a modifica datele pe care le-a declarat initial pentru a reflecta orice modificare survenita, in cazul in care aceasta exista.
6.4. In cazul in care Clientul opteaza pentru plata online a contravalorii comenzilor, contractului si/sau contractelor, procesarea datelor de card bancar nu se face in mod exclusiv pe serverele procesatorului de carduri bancare cu care Zega a incheiat un contract ( librapay.ro ) .
6.5. Zega nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului.
6.6. Politica de confidentialitate Zega se refera doar la datele furnizate voluntar de catre Client sau Membru exclusiv pe site. Zega nu raspunde pentru politica de confidentialitate practicata de catre oricare alt tert la care se poate ajunge prin legaturi, indiferent de natura acestora, in afara siteului.
6.7. Zega se obliga ca datele colectate ale Clientului/Membrului sa fie folosite numai in conformitate cu scopurile declarate 
6.8. Procesatorul de carduri bancare agreat de catre Zega ( librapay.ro ) are dreptul de a accesa/vizualiza orice tip de date/documente, generate in urma unei comenzi emise, comenzi anulate, contract, contract anulat sau al unui contract onorat, pentru a investiga oricare Tranzactie, in cazul in care aceasta exista.
6.10. Zega nu raspunde pentru defectiunile care pot periclita securitatea serverului pe care este gazduita baza de date care contine aceste date.

7. Politica de vanzare online
7.1. Accesul la serviciu
7.1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui Membru care poseda sau isi creeaza un cont.
7.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Membrul va trebui sa accepte prevederile documentului.
7.1.3. Zega poate limita accesul clientului la serviciu, in functie de comportamentul sau anterior.
7.1.4. Este interzisa partajarea unui cont intre mai multi clienti.
7.1.5. In situatia in care se descopera accese de acest gen, Zega isi rezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul clientului la continut sau serviciu.
7.2. Produse si servicii
7.2.1. Zega poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Zega are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
7.2.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.
7.2.3. Zega poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti.
7.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) includ TVA.
7.2.5. Tarifele afisate pe site taiate de o linie semnifica pretul recomandat de catre producator pentru vanzarea in magazine, centre comerciale sau orice alte spatii comercial unde nu se practica discounturi. Aceste tarife au caracter pur informativ si nu au valoare juridica.
7.2.6. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON.
7.2.7. In cazul platilor online Zega nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai clientul.
7.2.8. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor disponibile pe site (texte / imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Zega , acestea fiind cu titlu de prezentare.
7.2.9. In descrierea produselor si/sau serviciilor Zega isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective.
7.3. Valabilitatea ofertei
7.3.1. Zega isi rezerva dreptul de a modifica tarifele practicate pentru produsele si/sau serviciile disponibile pe site fara notificarea in prealabil a Membrului sau Clientului.
7.3.2. Pretul de achizitie al produselor si serviciilor este cel din momentul emiterii comenzii, in limita stocului disponibil.
7.3.3. Pretul de achizitie al produselor si serviciilor promotionale este cel din momentul emiterii comenzii, in limita stocului disponibil si/sau al perioadei promotionale, in cazul in care aceasta este definita.
7.3.4. Pretul de achizitie al produselor sau serviciilor dintr-o comanda emisa nu se poate modifica la un moment ulterior emiterii acesteia decat cu acordul partilor.
7.3.5. Pretul de achizitie al produselor si/sau serviciilor dintr-un contract onorat conform art nu se poate modifica.
7.3.6. Clientul poate renunta la produsele si serviciile achizitionate prin comanda, numai in perioada de timp cuprinsa intre emiterea comenzii si transformarea acesteia in contract conform art 7.4.7, doar in cazul in care metoda de plata aleasa de acesta este ramburs.
7.3.7. Clientul poate renunta la produsele si serviciile achizitionate prin comanda, numai in perioada de timp cuprinsa intre emiterea comenzii si transformarea acesteia in contract conform art 7.4.7, atunci cand este contactat (contacteaza) de catre Zega conform cu art 7.4.2 si metoda de plata aleasa de acesta este cu card bancar.
7.3.8. Clientul poate renunta la produsele si/sau serviciile achizitionate prin contract, conform art. 7.9.
7.4. Comanda online
7.4.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site.
7.4.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
7.4.3. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca Zega poate sa il contacteze, in urmatoarele scopuri / situatii, prin orice mijloc disponibil / agreat de Zega , in functie de scop/situatie:
• 7.4.3.1. Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii cu card bancar;
• 7.4.3.2. Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Zega , in cazul platii cu card bancar.
• 7.4.3.3. Validarea disponibilitatii produselor si a cantitatilor achizitionate de Client.
• 7.4.3.4. Validarea de catre Client a contravalorii comenzii efectuate, conform art. 8.4.3.3, si incluzand in functie de situatie si alte servicii cu valoare adaugata (i.e. transport, etc)
• 7.4.3.5. Stabilirea de comun acord a detaliilor de livrare a produselor.
7.4.4. Zega poate denunta automat comanda efectuata de catre Client, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele cazuri:
• 7.4.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;
• 7.4.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Zega , in cazul platii online;
• 7.4.4.3. datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte
• 7.4.4.4. activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea Zega si/sau partenerilor acestuia
• 7.4.4.5. fara nicio justificare.
7.4.5. Clientul poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat coform 7.4.3.
7.4.6. In cazul in care Clientul renunta la o comanda efectuata cu plata cu card bancar si in care banca emitenta a cardului Clientului a autorizat tranzactia bancara, in sensul blocarii in contul Clientului a contravaloarii produselor si serviciilor achizitionate de catre acesta, suma aceasta va fi deblocata de catre Zega in maxim 48 de ore de la data la care Zega a luat la cunostinta acest fapt.
7.4.7. In cazul in care unele produse comandate de catre Client printr-o comanda efectuata cu plata cu card bancar nu sunt disponibile pe stoc, Zega va informa clientul asupra acestui fapt si va dispune deblocarea in contul Clientului a contravalorii acestor produse, in cazul in care aceasta suma a fost blocata pe cardul Clientului, in maxim 48 de ore de la data la care Zega a luat la cunostinta acest fapt.
7.4.8. In cazul in care clientul a ales metoda de plata prin card bancar, iar contravaloarea produselor/serviciilor comandate a fost blocata pe cardul sau, acesta are dreptul de a modifica continutul comenzii sale, in momentul in care este contactat de catre Zega conform art 8.4.3., in limita valorii blocate pe cardul sau.
7.4.9. In cazul in care Clientul si-a modificat Comanda conform art 7.4.8, iar contravaloarea noii sale comenzi este mai mica decat contravaloarea produselor/serviciilor comandate initial, Zega va dispune deblocarea in contul Clientului a valorii diferentei dintre contravaloarea comenzii initiale si a noii comenzi, in maxim 48 de ore de la data la care Zega a luat la cunostinta acest fapt.
7.4.10. Din momentul in care Clientul valideaza contravaloarea comenzii efectuate sau in care Zega informeaza Clientul cu privire la comanda sa validata, comanda acestuia devine Contract la Distanta, cf. O.G. 130/2000 art. 2.
7.4.11. Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea Zega, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
7.4.12. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate contractele in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii.
7.5. Comanda telefonica
7.5.1. Clientul / Membrul nu poate efectua comenzi telefonice ci poate fi doar ajutat sa isi creeze un cont si sa plaseze o comanda online.
7.6. Contract si finalizare
7.6.1. Zega va include in coletul expediat catre Client toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre Client.
7.6.2. Zega va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sau contractul.
7.6.3. Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a produselor contractate de acesta, de partea Zega, devine Contract onorat.
7.7. Transport/Livrare
7.7.1. Clientul are la dispozitie o modalitate de transport a produselor/serviciilor achizitionate, respectiv prin intermediul unei firme de curierat rapid.
7.7.2. Livrarile se vor efectua in felul urmator: prin curierat rapid, in maxim 2 zile lucratoare.
7.8. Calitate si garantii
7.8.1. Anumite produse pot beneficia de o garantie contractuala si acest lucru va fi mentionat in fisa produsului la timpul vanzarii sale exclusive pe site-ul zega.ro. Detalii clare legate de aceste garantii sunt date de catre fisele produselor si niciun membru nu poate solicita o garantie extinsa, mai mult decat cea mentionata. Acest lucru inseamna ca garantia produselor oferita de catre Zega este cea oferita de catre furnizorii Zega, care este de 30 de zile de la data livrarii, in cazul in care nu este mentionat alt termen de garantie in pagina de descriere a produsului.
7.8.2. Zega nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a nici unui produs/serviciu disponibil spre achizitionare pe site.
7.9. Returnarea produselor
7.9.1. Clientul Zega poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:
• 7.9.1.1. Coletele prezinta deteriorari severe
• 7.9.1.2. Produsele care au fost livrate gresit
• 7.9.1.3. Produsele care au marimi (grosimi) eronat comandate
• 7.9.1.4. "Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor" conf. O.G. 130/2000, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din siteuri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.
7.9.2. Clientul este obligat sa notifice Zega intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor, in cazul art. 7.9.1.5.
7.9.3. Clientului care a notificat Zega conform art 8.9.2 / art 8.9.3, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate la Zega in maxim 10 zile lucratoare de la data expedierii notificarii, in caz contrar Zega considerand cererea nefondata/invalida.
7.9.4. Clientul Zega nu poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele scopuri sau situatii:
• 7.9.4.1. Inlocuirea produsului achizitionat cu un alt produs cu alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 7.9.1.4.
• 7.9.4.2. Cererea de returnare in cazul art. 7.9.1.1 sau 8.7.1.2 cauzata de oricare situatie prevazuta la 7.9.1 are data de expediere care depaseste perioada de 10 zile lucratoare prevazute conform art 7.9.1.5, din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
• 7.9.4.3. In cazul returnarii produsului cu una dintre cauzele declarate in art. 7.9.1, produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
• 7.9.4.4. Cf. O.G. 130/2000 art. 10 lit.c. Zega isi rezerva dreptul de a nu accepta retururi pentru produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjeria intima, costume de baie, bijuterii, ceasuri, ochelari de soare, produse din piele, genti, portofele si in general alte accesorii. Membrul/Clientul va fi informat pe pagina fiecarui produs daca acesta este returnabil sau nu.
 • 7.9.4.5 Se considera nereturnabile, din motive de igiena, produsele care fac parte din urmatoarele categorii: lenjerie, dresuri si cercei. Prin exceptie, produsele din aceste categorii pot avea sau nu mentionata conditia returnarii pe pagina produsului.
 7.9.5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 30 de zile de la confirmarea returului.
7.9.6. In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, conform 8.9.1.3, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
7.9.7. In cazul in care Clientul care returnat a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 8.9.1.3, iar Zega nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului si in conformitate cu 8.9.5.
7.9.8. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
7.9.9. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client
7.9.9.0 Modalitati de plata acceptate de catre SC TRUST SERVICES CONSULTANTS NETWORK SRL
Plata cu card bancar: Se face prin procesatorul de carduri librapay.ro. Pentru mai multe informatii accesati pagina procesatorului www.librapay.ro
Plata ramburs: In functie de modalitatea de livrare, clientul va plati valoarea rambursului la primirea coletului, agentului de curierat.
8. Frauda
8.1. Zega nu solicita Clientilor sau Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.
8.2. Exceptie de la art. 8.1 fac numai Clientii persoane juridice, in sensul obtinerii de catre Zega a numarului de cont, respectiv a bancii Clientului, in numele caruia se va face facturarea unei comenzi.
8.3. Clientul / Membrul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.
8.4. Zega declina orice responsabilitate, in situatia in care un Membru / Client ar fi / este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele Zega .
8.5. Clientul sau Membrul va informa Zega asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.
8.6. Zega nu promoveaza SPAM-ul. Orice Membru/client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site poate opta pentru stergerea acesteia.
8.7. Comunicarile realizate de catre Zega prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.
8.8. Urmatoarele scopuri, atinse sau nu, vor fi considerate tentativa de fraudare a siteului/continutul si/sau Zega si se va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa sau a(u) atins acest(e) scop(uri):
• 8.8.1. de a accesa datele de orice tip ale altui Membru/Client prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda.
• 8.8.2. de a altera sau altfel modifica continutul siteului sau Continutului expediat prin orice metoda de catre Zega catre Membru / Client
• 8.8.3. de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza siteul
• 8.8.4. de a accesa sau a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre Zega catre Membru/ Client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului.
9. Limitare de responsabilitate
9.1. Zega nu poate fi tinuta responsabila in fata niciunei persoane fizice sau juridice care foloseste sau se bazeaza continut.
9.2. Zega nu poate fi tinuta responsabila pentru orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu /etc) ce rezulta din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informatiei de tip continut prezentata sau nu pe site sau pentru orice tip de erori sau omisiuni in prezentarea continutului care pot conduce la orice fel pierderi.
9.3. In cazul in care un Membru/Client considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre Zega, violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii Zega , conform detaliile de contact, astfel incat Zega sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.
9.4. Zega nu garanteaza Membrului sau clientului acces pe site sau la serviciu si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral continutul, de a reproduce partial sau integral continutul, de a copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul Zega.